måndag 8 november 2010

Första Raw-dagen!

Okej klockan är 08.30 den 08 November.Idag börjar jag helt med raw food, (fasar!),måste fara och handla grönsaker och frön för mamsen har inte köpt hem så jag har så mycket just nu, Som tur var så börja jag grodda alfafrön och annat i tosdags som förhoppningsvis strax är klart.
___
Har varit bortrest under lovet litegrann så nu dagarna framöver så är planerna så att jag ska "hamstra upp" och göra förberedande saker såsom torka,fota,receptskriving, kanske far och kollar om frön för att plantera också! O.s.v
Det blir bra för dom dagar då jag har lite mer stressigt och inte hinner stå och laga något.
Skall även ringa och fråga ifall jag kan kolla mina värden på vårdcentralen, då var tanken att kolla efter en månad eller två att kolla ifall mina värden blivit bättre eller sämre efter Raw food.
___
Nejj nu måste jag gå upp,det kurrar i magen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar