torsdag 4 november 2010

Lov Onsdag

Testade vår juicepress här hemma idag. Aldrig gjort det förut -Helt ärligt-
Gjorde äppeljuice. Ville testa hur det blir, kommer ju att göra mycket grönsaksjuicer framöver.
___
Har förövrigt bestämt att NU på Måndag så skall jag börja helt Raw.
Frukost-Lunch-Middag och däremellan. Det blir kanske svårt i skolan eftersom utbudet inte alls är så stort vid lunch när det gäller raw,men hade tänkt att jag kan ju göra en grönsakssmoothie/soppa på morgonen och ta med mig i en flaska.
___
Vill köpa vetegräs frön. hade tänkt jag skulle prova ha min lilla odling här inne på mitt rum.
Då kan jag ha det i min frukostsmoothie.
Mycket bra proteiner och vitaminer i.
Skall även göra min egna musli,så att det finns färdigt till frukosttiderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar