lördag 27 november 2010

Gut morning!

Inleder denna lördagsmorgon med en spenat & banan-drink, med en hint av clementin (saften) samt lite krossat linfrö.
Här är förresten hur boken ser ut som jag tycker ni ska låna hem eller köpa.
"Raw food på svenska" av Erica Palmcrantz & Irmela Lilja.
_____
Läste ett bra tips eller sak att tänka på,att det är bra att man har en "raw kompis" lät ju lite töntigt först men det kan va ganska bra att ha någon o snacka med om dels recept,och utbyta tips och råd och tankar om raw food.. nu är det ju så att jag inte tror att någon i min vänskapskrets som vill äta raw food- Men om det är någon som har något recept eller tips som ni kanske brukar käka till "den vanliga" maten så lyssnar jag gärna och tar emot recept.
=)
Känner att jag kommer behöva variation framöver så man inte äter samma enkla maträtt varje kväll,för då lessnar man rätt snabbt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar