onsdag 26 januari 2011

Ordered!

Jag har nyss beställt hem 3 st pulver ifrån Rawfoodshop.se . Hoppas på att de kommer snart :)
Har sett fram emot att få prova allt möjligt eftersom jag bara hört gott om detta, och nu ska jag få prova tre av dom, jag beställde hem Chlorella , Maca & Hampa .
Får jag hem grejerna bra & snabbt & sidan verkar bra så kommer jag fortsätta skicka efter här eftersom det mesta finns. Fram emot sommaren så kanske jag kommer beställa hem Bipollen,Chia & spirulina, får nog lov att skicka efter nå vetegräsfrön också om jag inte hittar det här nån gång i stan. Så typiskt att jag aldrig har vägarna förbi plantagen! Buketten finns det iaf inte på.
-Grönkålsfrön finns, funderar på om man kanske ska odla sig lite/elller mycket.
Får vänta och se helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar