lördag 15 januari 2011

biverkningar och hur det går.

Har hållit på med raw food några dagar nu ,och måste säga att det går himla bra, förutom en kväll då jag var ute med vännerna och jag helt glömde bort att jag åt raw food och köpte ett orginalmål på max..efteråt mådde jag inte det bästa jag mått, eftersom jag har som vant av mig att äta onyttigt, Var inte heller så supersugen utan mer bara hungrig då och inget annat var tillgängligt..så därför blev det som det blev..
Andra upptäckter jag märkt. gått ner en cirka tre kg efter jul helgen, vilket också var det jag gått upp under jul så jag är tillbaka där jag var då vilket känns bra.
Sen vet jag inte om jag inbillar mig men mina naglar har blivit starkare och bryts inte av lika lätt längre, också ett + i kanten.
Vill förövrigt säga att när man börjar med gröna smoothies så går det inte att sluta, & det går inte att få bättre start på dagen än en sådan.
Så fräsht och härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar