onsdag 12 januari 2011

Önskelista

Detta är altså 3 stycken (typ tillskott) pulver som man tillsätter i sina smoothies var för sig eller blandar. Skall höra med min mentor om jag kan få pengar för att köpa någon av dessa om inte alla, man får 300 kronor per projekt, och då behöver jag bara lägga till 200 kronor. Tänkte beställa ifrån Rawfoodshop.se .

Tryck på namnen för att komma till faktan & hemsidan.


Maca

____
Alla dessa har supernyttiga ämnen som jag vill ha in i min kost för att få i mig min "superfood"
för att få energi och boosta mig själv. mycket protein och de nyttiga fetterna och annat bra, gå gärna in på hemsidan och få den bra fakta som finns.
Chlorella och Bi pollen är två andra produkter jag vill prova men senare i år som kanske i sommar,återkommer då.
____
Söker Just nu efter Vetegräs frön, hittar jag så kommer mitt rum bli mitt växthus.
Har kollat de flesta butiker och blombutiker,men hittar ej.
Ska ta mig upp till plantagen och kolla.
Kommer nog att ta bort min jordgubbsplantage i sommar i vår trädgård (växer så dåligt ändå) och plantera antingen vetegräs eller något grönt eller kryddor att spetsa mina smoothies och sallader med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar