onsdag 12 januari 2011

Frutiy!

Köpte i helgen lite frukt med pojkvännen vi skulle prova,dock hann vi inte allt och jag kunde exprimentera lite i måndags. Granatäpple,honungsmelon,Drakfrukt & Kumquat.
Vet inte om de flesta har provat tillexempel drakfrukt,eller kumquat,de är väl inte precis så att man står och plockar sådant som äpple. För mig var drakfrukt första gången, & jag hade höga förväntningar den inte nådde upp till
1) jag hade bara föreställt mig smaken eftersom jag drack en dryck i våras som innehöll drakfrukt och denna dryck var så god!
2) den var himla dyr för en frukt!
3) Coolt namn.
Nej, inte så god men nöjde mig med det jag läste på Wikipedia & att titta på hur vacker den var innuti när man gröper ur allt vita så var den riktigt fint rosa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar