torsdag 14 april 2011

Äntligen

( Bild härifrån)


Som jag har längtat på den dagen att cocosvatten ska komma till de svenska hyllorna.

De flesta butiker jag frågat har trott och lett mig genom butiken för att ge mig cocos MJÖLK..

Inte vad jag bad om! Cocos vatten är de "genomskinliga vattnet man tar från en cocosnöt innan den fallit ifrån tråden, (tänk typ robinson) som alltså är till skillnad från mjölken är låg på kalorier ,99% fettfri och mer återfuktande än sportdryck, perfekt på sommaren!

Nu såg jag på Julias blogg ett inlägg om att det kommit in på stockholms hyllor, jag väntar nu bara tills det kommer till Umeå..vi hamnar ju alltid ett decennium senare med allt!

(hitills finns det bara på internet,och så ambitiös är inte jag bara för ett glas..tyvär)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar