onsdag 2 mars 2011

Youtube tips!

... Sen finns det såklart en massa youtubekanaler och här kan man fastna ett tag man "ska bara" kolla efter något recept och fastnar sedan en timma för man hittar en massa youtube klipp om raw food, Här tänkte jag tipsa om några bra youtube-klipp eller användare eller vad det heter.
___
Liferegenarator - Härlig snubbe som pratar liiiite för mycket men orkar man lyssna så är det bra klipp och man får Alltid inspiration att prova nya juicer, I detta klipp så gör han salsa,men oftast så är det juicer och smoothies. Han får mig förövrigt att vilja slänga våran juicemaskin åt skogen och köpa en sån han har som verkligen pressar ur varenda liten fuktighet i ens frukt eller grönsak!
Diana Stobo - Väldigt vacker kvinna som har skrivit sin bok "Getting Naked" (handlar om raw food altså) I detta klipp gör hon en krämig Morotssoppa - Jag har provat den och den var väldigt god, för att se tryck på recept till vänster.
Therenegadehealthshow- Marie & kevin Giani - Åter igen några som snackar för mycket, but hey-bara att mute'a! här gör dom iaf en Mangopaj, Och ni som känner mig vet att jag är galen både i mango och i Paj,så denna paj skall jag prova i sommar ! :)
Här har ni några iaf. Och Fler finns det -Som sagt man kan fastna i timmar!
Nu ska jag gå ner och göra mig något att få i magen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar