tisdag 22 mars 2011

H2O


De som träffar mig dagligen är jag ganska säker på att do ser mig gå runt med en vattenflaska, Jag kan inte få nog, glömmer jag min flaska en dag så är jag helt slut i skallen efter lunch.. Det är konstigt.. I alla fall så vill jag bara tipsa (eller påminna-de flesta har väl hört talas om det här)att variera sitt vatten om man blir lite less.Till exempel, med citron/lime skivor, eller mynta för en fräsh mintig smak, eller de klassiska gurkvattnet, eller lite mer sött och fruktigt så lägg i frysta bär.

-Detta ska jag väl kanske säga att jag inte gör dagligen,men när vi ar en massa citroner och lime hemma som är kvar sen någon fest så brukar jag passa på att göra citronvatten, Eller på sommaren när man verkligen dricker vatten så kanske jag gör gurkvatten.Aja, detta var bara en liten tanke jag hade för jag sitter just nu och sippar på lite citronvatten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar