onsdag 2 mars 2011

Början

Det första jag gjorde innan jag började och hade bestämt mig för att leva "Raw food" var att googla,googla,googla, och så youtube'a lite för att få en så bra start och och lära mig kanske det standardgrejerna inom Raw food . Jag började inte över en natt, vissa kanske klarar av det men de flesta börjar med att kanske först äta vegetariskt några dagar/veckor för att sedan trappa ner dricka gröna juicer för att sedan bli helt "raw", jag körde med att byta ut mer och mer mot levande föda under någon månads tid, Och det funkade för mig.
Som sagt alla är olika och man får välja sin egna stig.
__
Några bra inspirationskällor jag haft/ bloggar jag följt har varit
Raw Clarity - En svensk kvinna som bor & jobbar i New York, äter mestadels Raw food om hon inte är på någon resturang, Uppdaterar väl kanske inte så ofta som man vill (komplimang,för man vill bara se mer och mer av henne och alla marknader hon går på)
Bra blogg iaf.
Raw model - Anthony Andersonen -amerikansk hunk, som lever raw food, har företaget "Blackbird" ,även modell. Han föreläser också. Mycket bra blogg och har både twitter,facebook grupp och Youtube-kanal. (rekomenderar youtube-kanalen där trädgårdstips och smoothies och pulvertips ges.)
Raw food recept - Som det låter- En blogg med recept.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar