torsdag 12 maj 2011

Redovisnings dagen!

Ja, så var det torsdag och alla redovisningar är gjorda. känns bra allt ha allting gjort rapporten och inlämningar och allt.

Hur gick redovisningen? tackar som frågar.. Den gick åt stöpen, glad att jag inte tog livet efter mig efter. Är det något jag verkligen inte tycker om och som jag verkligen har svårt med så är det att prata inför folk.

Jag hade ju förberett mig väl också och var hellungn fram tills personen innan mig då hjärtat höll på att hoppa ur min bröstkorg. när jag väl var framme vid tavlan hade jag helt glömt bort vad jag skulle berätta, och röd som en tomat.

pratade högt iaf, och höll mig under fem minuter,så det är ju något positivt.

-Vad jag glömde var -

1. Datorn.

2. Berätta mer djupgående vad Raw food är. Frågade ju tillochmed publiken om dom visste,och jag tänkte ba"okej,då berättar jag" vet inte ens om någon förstod efter vad jag sa.

3. Andas!

4. Ge råd till dom som skall ha pa100 senare.


___

Aja, något positivt - Såg igår på life/strömpilen att Cocosvatten fanns i butik, dock 35 SPÄNN för en förp. kändes inte riktigt värt det än!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar